Vinter och kallt

Ett av våra hotell
Usch, nyss hemkommen ifrån varma soliga underbara Thailand. Så nu känns Sverige ännu gråare och kallare. Jag vill ha värme och sol.

Har inte pysslat alls på länge och det dröjer väl ett tag till innan jag hinner få lite tid till det. Nu är det tvätt, tvätt och åter tvätt, varvat med matlagning och jobb. Har börjat fila på lite ideer till hemmet, känner att jag måste styla om lite :-)

Fick inspiration när jag såg Rebeckas fina stege. Vill ha jag med men en vit. Undrar hur det skall gå till?????

Ha det bra alla
Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca Lindberg

Hihi kom på att jag glömde svara på ditt mail, satt på jobbet när jag läste det så då glömde jag bort det tills jag kom hem! Vad roligt att du vill göra en likadan stege som jag gjort! Det gick riktigt fort, ett sådant "fusk" pyssel haha. Jag och Johnny sågade ner två gamla träd som var döda och sen kapade jag alla delar till rätt storlek. Jag skrubbade bort all mossa med en stålborste och sen satte jag ihop allt med lite vanlig spik. När allt var klart använde jag svart matt spray färg från Dollar, kostar 50:-/st och finns i massor med färger!



Lycka till :) Kramar från oss!

2011-02-15 @ 20:46:27
URL: http://rebeccadianalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0